joi, 14 august 2008

Neputincioasa

"A venit papusa lu' tataia!", imi ziceai cu fata luminata de bucurie si cu zambetul pana la urechi. Apoi ma pupai si...doamne cat intepa si gadila in acelasi timp barba ta.Si eu eram fericita!!Incepeam sa caut in buzunare sa gasesc toata bunatatile ascunse.Si tu ...te bucurai odata cu mine cand le gaseam.Erai copil odata cu mine cand eu eram langa tine.
Acum imi zici "vino acasa papusa lu' tataia!",si eu un timid, vinovat..."nu pot, stii munca...".Si tu intelegi.Si plangi.Si stii ca poate maine nu te mai trezesti, stii ca poate e ultima data cand vorbesti cu mine asa ca imi zici " sa-ti dea Dumnezeu sanatate, s-o asculti pe mama, sa fii cuminte ca e greu printre straini,tataie".Zambesc,inchid telefonul si plang.Si eu ma gandesc, ca poate e ultima data cand te mai aud.
Caut bilet sa vin maine acasa, sa te strang in brate, sa te rog sa te mai trezesti si a doua zi pentru mine.Vin sa raman pana cand tu o sa pleci.
Nu pleca fara sa-ti iei ramas-bun de la "papusa ta" , asteapt-o, sa-ti vada iar chipul luminat de bucurie, las-o sa te mai vada zambind o data...

Niciun comentariu: